Pages: [1]   Go Down
Print
Author Topic: Repression of the Daemon Souls  (Read 38 times)
AndreaManik
Member

« on: Jan 30, 2015, 09:46 PM »

Hi Rad, My name is Andrea, from Chile, I'm studyng AE with Gonzalo Romero. My english is not good but i'll try to explain my question. How a Daemon soul can begin to heal the repression come from past lives and even exist in the present?... Would it be good for the soul back to living in the wild?. I feel I am Daemon Soul and really only feel I am myself when I'm in nature.

Thanks and Blessings!

Andrea.
Rad
Moderator
Most Active Member

« Reply #1 on: Today at 09:31 AM »

Hi Andrea,

Thank you for writing and asking for help. Normally, we do not allow for personal chart analysis/ guidance on our message board because it would of course lead to an unending stream of requests. The purpose of this EA message board is to teach and help others understand the principles and applications of EA.

From time to time at the discretion of the moderators we do allow for a personal chart analysis/ guidance of an individual when we feel that in so doing that it is in the overall, and best interests of,  teaching and learning EA itself. Typically, this happens when very unique individual situations manifest that we feel would be helpful for those learning EA here, as well as the individual him or herself.

To me Daemon Souls are very unique. So your request strikes me as one of individual Soul conditions that I feel we should try to help you with. If you would like us to do so please supply us with a little more information as to why you feel you are a Daemon soul, and how you feel you have been repressed in the living out, actualization of, your Daemon nature. Also, please supply your birth information so that we can all see your birth chart.

God Bless, Rad

Hola Andrea,

Gracias por escribir y pedir ayuda. Normalmente, no podemos permitir análisis del cuadro de personal/ orientación en nuestro tablero de mensajes porque lleva naturalmente a una serie interminable de las solicitudes. El propósito de esta junta es EA mensaje a enseñar y ayudar a otros a entender los principios y aplicaciones de EA.

De tiempo en tiempo a discreción de los moderadores que permiten un análisis personal y orientación de una persona en la que se siente que de esta manera que es en el conjunto, y el mejor interés de enseñanza y aprendizaje EA. Normalmente, esto ocurre cuando un individuo único manifiesto situaciones que consideramos que sería muy útil para aquellos que están aprendiendo EA aquí, así como a los particulares él o ella.

Demonio que me las almas son muy singulares. Por lo que su petición me parece como uno de Alma individual condiciones que creo que debemos tratar de ayudar a usted. Si usted desea que nosotros por lo que le rogamos que nos de un poco más de información de por qué se siente un demonio alma, y cómo usted siente que han sido reprimidas en la vida, realización de su naturaleza demonio. También, por favor proporcione los datos de natalidad para que todos podamos ver tu carta natal.

Dios los bendiga, Rad
Pages: [1]   Go Up
Print
Jump to: